SOON.

 
 
 
DEAR FASHION. Nu för tillfället är jag helt uppe i min renovering av mitt rum att jag till och med drömmer om tavlor och glödlampor. Jag är nämnligen på slutklämmen nu, det är NU allt roligt händer, då saker börjar komma upp på väggarna och allt plock är kvar.
Ni kanske inte vet det, men när jag var yngre var min största dröm att bli inredare. Jag har nog sett på vart enda byggprogram som svensk tv producerat, Room Service, Bygglov, Äntligen Hemma, Simon och Tomas, Arga Snickaren, you name it. ÄLSKAR.
Jag kan till exempel sitta inne på Hemnet och kolla på svindyra villor och lägenheter i TIMMAR bara för att få inrednings inspiration, och det bästa som finns är om jag läser en blogg och sedan inser att hen har en helt magisk lägenhet, alltså, då är jag fast.
Nog tjatat om det, strax får ni se slutresultatet. 
 
 
xx.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0