Helt oviktigt!

'
DEAR FASHION, 
Nu var det ett tag sen jag och Lisa la upp något här på bloggen! Vi har haft fullt upp med skoluppgifter som vi behöver ta igen. Sen har vi även varit med på en plåtning i måndags. Nu är man också så sjukt opeppad när det helt plötsligt blivit vinter igen! 
Denna vecka har varit väldigt lugn förutom plåningen i måndags. Men nästa vecka blir det full fart då vi har fyra plåtningar! Blev också glad överraskad när vi såg att plåningen som jag och Lisa var med på ,med supergulliga Say Lou Lou kom med i månadens ELLE, har ni sett den? 
Tyvärr blir det inga oufitbilder då vi bara gått runt med jeans och tjocktröja dom senaste dagarna på grund av det här jävla vädret. Men jag slänger in en bild på min mormor och mamma som jag hittade bländrandes i ett gammalt foto album. Hittade så sjukt inspirerande bilder på min mormor, ska defenitivt göra ett separat inlägg med bilderna något dag snart!! 


xx
Sofija 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0