FRAMKALLADE FOTON.

 
 
Här om dagen rotade jag fram några gamla fotoalbum med helt fantastiska bilder från förr och ännu längre bak än så. Dessa är ett urval av mina favoriter som även åker upp på min vägg inom kort. Hur fina?
Längst upp har ni min fina farmor och farfar i deras dans utstyrsel, bredvid det har vi släkträff en fin sommardag 89. Under det har vi två helt fantastiska gamla cyklar på en blommande trädgård, bredvid det är det min syster i den coolaste "första-dagen-i-skolan" outfiten någonsin, under 90-talet, med Spice Girls-magtröja och choker halsband, hur cool?
Efter det är det ett dammigt bilrace i Kopparberg, sedan har vi min vackra mamma vid en blommande vägg i Grekland, under henne är det ett fint foto från ett scout-läger.
Sedan har vi min mamma och syster som får napp av en raggarbil i Kopparberg, under det firar vi midsommar som traditionella svenskar runt midsommarstång. Och nu kommer vi till mina två absoluta favoriter, mormor och sin väninna under ett par tusentals vackra blommor. Bredvid det har vi pappa och mormor en fin sommardag i Kopparberg. Jag dör fin-döden.
Sådant här borde man göra oftare. Får en sådan inspirationskick av detta alltså.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0