VECKOREVYN

 
DEAR FASHION,

Idag har jag varit med och plåtat snyggingen Jennifer Åkerman för veckorevyn. Stylisten som skulle styla hade rest bort så jag fick hoppa in och hjälpa till med stylingen vilket var superkul!! Så hängde några timmar i studion tills vi fick dom grymma bilderna, ser fram emot när numret kommer ut. Hann även ta några bilder...

 

Jag vet att jag Lisa inte skriver så mycket om branschen och hur det går till på plåtningar eller hur det går till med stylingen utav Idol t.ex. Men ni får gärna kommentera om ni är intresserade utav att veta. Jag kommer antagligen skriva lite kort om idol i morgon om hur det går till och liknande,

 

stay tuned!

 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna - A dream as model ♥

Låter ju riktigt kul! :)

2013-10-01 @ 20:58:14
URL: http://jonza.blogg.se
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Åh vad roligt :)

2013-10-01 @ 21:35:40
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0