TIME

 
 
 
 
 
 
 
Söndag söndag, 
En skön jävla ledig dag har jag haft idag. Sov bort halva dagen, åt kanelbullar (med försening från i fredags), lyssnade på indie och kollade på filmer från 70-talet. Hann även ta en promenad med Sofia, som tog bilderna ovanför. Har inte pluggat något fast jag borde, men ibland måste man bara ha tid för att ta det lungt! 
 
Förra veckan var hektisk, i tisdags plåtade jag veckorevyn, på onsdag hade vi fitting för idolerna, på fredag var jag i idol studion från morgon till sent sent på kvällen och dagen där på så hjälpte jag fina Viola med att sminka till en musikvideo. Har även varit i skolan och fikat med vännerna. 
 
Känns bra att men är ute och jobbar, att man gör nånting åt sin framtid, men man blir så sliten och trött även om det är super kul och då behöver man dagar som denna. 
 
Nästa vecka blir det jobb, kanske inte lika mycket, målet är att verkligen försöka komma ikapp med skolarbete. 
 

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

snygga bilder!

2013-10-07 @ 11:33:11
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: Karina

Åh vad fin!!

2013-10-08 @ 00:29:08
URL: http://fames.se/karinahidalgo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0