WHERE TO GO

 
 DEAR FASHION, 
Idag är det onsdag!
Imorse runt halv tio befann jag mig på kontoret. Började med att gå lite returer till presskontoren. 
Sen så bästemde vi kläder med idolerna inför fredagen. Rundade av dagen med en mysig lunch med Gorjan, Nils och Gorjans kompis Petra sen så sprang jag nått ärende till, sedan blev det en fika med Lisa. Jag och Lisa är så sorgliga, vägrar att inse att det är kallt ute och vi måste trotsa alla med att sitta ute och fika! 
 
När jag kom hem helt slut efter alla jävla tågförseningar och nästan frysigt till is, satte jag mig framför datorn och kollade på lite flygbiljetter. Pratade med mamma om att jag var sjukt sugen på att åka utomlands innan eller efter jul, hon verkade tycka det var okej. Så smsade min travelbuddy Celina. Så vi funderar på att kanske dra till Berlin eller Prag. Men får se hur det blir med det. Skulle ju vara sjukt kul! Saknar att va utomlands med den bruttan. 
 
xx
Sofija
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0