Just to cold.

 
 
 
 
 
DEAR FASHION, 
Jävlarrrr vad det är kallt ute! Kom precis hem från stan och nu sitter jag här framför datorn med en filt och te. Höll på att frysa till is när jag skulle ta mig från pendeln hem. Har alltid tyckt att det är mysigt med jul, vid den här tiden brukar jag alltid längta tills snön kommer, men fan inte i år, saknar sommaren mer än allt. 
 
Idag hade jag en ledig dag, LOVE!! Så himla skönt med att sova ut!
Senare runt 5, mötte jag fina Ruth i stan för middag och fika. Vi hade inte setts på nästan mer än en månad, helt sjukt hur upptagen man har varit. 
 
I fredags under Idol, kom två fina tjejer fram till mig och sa att dom läser vår blogg! Herre jävlar vad chockad jag blev! Så där stod jag i chock och började nästan tveka om dom hade blandat ihop mig med någon annan, haha. Dom sa så fina saker, att folk faktiskt får insiration av vår blogg gör mig så glad!
Jag och Lisa blir helt till oss när folk säger fina saker om vår blogg, även om det är vänner , familj eller bekanta, vi blir så peppade och springer genast ut och börjar plåta. Det är sånt man får energi från, att orka gå ut på minusgrader utan jacka medans näsan och tårarna rinner av kyla och försöka få några bra blider! Vi  som inte bryr oss så mycket om statistiken, utan bloggar mest för att kunna se tillbaka på allt vi gjort och se hur vi utvecklats under åren. Så tack till alla som läser vår blogg och för alla fina kommentarer!  Puss Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0