•••

'
DEAR FASHION, 
Som Lisa skrev i det senaste inlägget befann vi oss i Mood gallerian under förmiddagen, där testade vi outfits på modellerna inför en sportvisning i sammarbete med ett hälso event i självaste gallerian på Torsdag, som jag har förstått. Det gick superbra. Ouftits till tjejmodellerna var redan satta, alla kläderna kom från en butik som heter Lorna Jane. Vi har dock tio killmodeller som vi själva ska hitta kläder till och styla. Eftersom Mood gallerian inte har någon riktig sportbutik för killar, så blir det mer sportiga, avslappnande men vardaglig styling för herrarna iställer för gymkläder. På onsdag efter fittingen med idolerna ska jag möta upp Lisa för att plocka dom tio looksen till visningen. 
 
Efter fittingen med modellerna blev det en snabb sushi lunch, sen var det dags att åka till skolan och göra klart en annan outfit. På torsdag samma dag som sportvisningen (stress) så ska våran klass ha en modevisning på gymnasiemässan. Plaggen är endast gjorda av material så som papper,plast, folie bl.a. Om jag Lisa lyckas få ihop våran outfit så som vi hade tänkt oss kommer det bli fett. Bilder från båda visningarna kommer upp på bloggen later ;) 
 
Efter den lektionen så hade jag utvecklingsamtal och eftersom jag är så toppen i skolan så blev det shopping i stan efter det, haha inte alls blev mer av terpi än shopping. När jag fick reda på hur mycket jag ligger efter pga allt stylingjobb så behövde jag helt enkelt lite terapi och glädje samt påfyling i hyllorna. Ett par svarta stövlar och en väska från ZARA vart det. Outfitbild på det imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0