don´t even try.

 
                                 
                                              
 
                                        
                                                             
                                                            
 
 
 
 
 
BYXOR • BIKBOK // TRÖJA • GINA TRICOT // SKOR • SCORETT // BOMBER-JACKA • GINA TRICOT // HALSBAND • GJORT SJÄLV 
 
DEAR FASHION, 
 
Nu har jag och Lisa prioriterat bloggen minst av allt ett tag. För min del har det varit stressigt och det blev inte bättre utav att inte ha någon dator, som blev stulen några veckor sen. Nu har jag äntligen fått en lånedata från skolan så nu kör bloggningen igång igen. 
 
Just nu sitter jag i mitt rum och det är total kaos, hade tråkigt så lekte lite med mina kläder. Jag plockade ut lite outfits jag skulle tänka mig att ha nån gång snart, klippte lite i gamla plagg, lyckades vända upp och ner på hela huset när jag letade efter en försvunnen polotröja. 
 
Eftrsom det inte var någon vidare upptadering förra veckan, så tänkte jag berätta lite som har hänt. I onsdags var jag på fitting med idolerna, denna gång var det extra kul då dom skulle komma fram till två outfits.
I torsdags åkte jag och Lisa till Nobel Hotell där vi skulle fixa hår på tre modeller inför Rebecca Simonssons pressevent där hon visade sin nya kollektion för nelly ( kan lägga upp nån bild på resultatet senare). 
 
På fredagen  var det idol hela dagen för mig. I studion runt 10, började steema kläder. Under livesändingen fick jag hjälpa idolerna med deras andra oufit. Dom sprang fram till kläderna mellan reklampauserna för att byta till outfit nr 2, var lite stressigt men det gick hur bra som helst. 
 
På lördagen så stylade Gorjan några utgångar på Björn Axen visnigen, så var där och hjälpte till. Allt blev så himmla coolt!! Ska försöka hitta bilder från visningen och lägga upp. Blev en lång dag både på fredagen och lördagen, är fortfarande helt slut trots att jag sov bort hela söndagen, men men man måste jobba hårt för att komma någon vart, mitt cv täcker nu en hel A4 sida med erfarenheter och jag är inte i närheten av att tagga ner! 
 
Måste säga att det är tråkigt att jag sumerar hela veckan, känns lite onödigt. Men mina kära vänner som säkert undrat var jag tog vägen och varför jag inte hört av mig fick nu en liten förklaring. Från och med idag ska jag försöka uppdatera LITE i taget dagligen! 
 
xx
Sofija 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0