SUSHI • FREDAG

'
DEAR FASHION.
 
Idag är det sushi-fredag, och jag sitter och lyssnar på Isabel och Rebeccas podcast och har det bara allmänt trevligt. Sofija är lite frånvarande för tillfället eftersom att hon fortfarande jobbar och kommer göra det fram till den 4 Juli, då jag åker till Grekland. Så man kan säga att hon tar över ansvaret lite då! Även fast jag kommer ha med min dator och föröka uppdatera varje dag, så är det henne ni kommer få dras med.
 
Som vi sa tidigare så hade vi planerat en litenplåtning vi skulle ha i helgen, nu har dock Sofijas jobb kommit emellan och det fick ställas in. Vilket är hur tråkigt som helst då vi faktiskt är i stort behov av bilder till bloggen. Men hur som helst får vi lösa det på bästa sätt. 
 
Ikväll vankas det middag hos min vän Tove med fina vännerna. Men innan det ska jag nog klämma in ett och annat Sex and the city avsnitt. •
 
 
 Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0