UNDER WATER - OLD TOWN

´
hellooo!! 
Anledingen att jag inte har bloggat nu när jag är i den vackraste staden, där man kan ta massor med snygga bilder är att jag har feber. Så fort jag kom till Montenegro så blev jag sjuk, blev så jävla depp.  Men efter att jag har vilat mig i apartmanen och tagit massa tabletter så känner jag mig bättre.
Vi vart så sjukt chockade när vi såg vart lägenheten låg, mitt i gamla stan! Medans jag har varit sjuk så har jag suttit på balkongen och njutit av utsiken över bergen och havet.
Idag så tog vi en liten runda i gamla stan och tappade bort oss totalt, kunde inte hitta hem. Alla gator är jätte trånga och alla som ser likadana ut, värsta labyrinten, men till slut hittade vi hem. 
Senare runt 5 så gick vi till stranden och tog ett dopp! Kristina har en undervattenskamera så den kommer vi fota mer med senare.
Nu ska vi börja fixa oss sen ska vi ut! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
xx
 
Sofija 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: benedit ♥

åh vad fina bilder! :)

2013-07-20 @ 21:56:13
URL: http://moufieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0