SOFIJA´S VERKSTAD ↓↓↓↓

'
DEAR FASHION 
 
Idag har jag nämligen hunnit med massor. Bl.a så åkte jag till biltema i Värmdö marknad för att jag skulle köpa spray färger. Jag har nämligen så sjukt mycket skor och smycken som jag inte använder. Eftersom som jag inte vill slösa bort allt för mycket pengar på kläder och nya skor så hade jag bestämt mig för att restyla skor och smycket samt kläder jag inte änvänder. Så började färga, klippa, såga, hamra, klistra, och hoppades på att någonting slulle bli bra.
 
Jag tog aldrig förebilder för det tänkte jag inte på då, men här får ni lite bilder från min eftermiddag i graget.
 
Plaggen och sakerna jag restylade kommer säker dyka upp i nån framtida outfitbild! 
 
'
'
'
'
'
'
'
'
'
 
xx
 
Sofija 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0