♦LIKE A BOAT♦

'
DEAR FASHION 
 
Just nu sitter jag och Kristina på en "båt" som är en resturang/ cafe. Har inte hunnit uppdatera dom senaste dagarna eftersom vi inte har internet hemma. Men vi har haft det jävligt nice, igår så sov vi ut sen så gick vi och fixade våran naglar och vårt hår. Sen halv ett så tog vi taxi till en club som var på en båt, vågade tyvärr inte ta med systemen eftersom jag är sjukt klumpig och kännde att jag skulle tappa den eller att den försvinner. Dom senaste dagarna så har vi inprincip bara levt på alkohol och äggröra, så imorgon så planerar vi att äta fin middag ute! 
På fredag tar jag och Kristina flyget till Montenegro där stannar vi i en vecka, men ska försöka uppdatera innan dess! 
Annars så saknar jag min Liselottan som fan och längtar till jag kommer tillbaka till sverige så vi kan ta vår standard fika och snacka om vårt sommarlov and other shit! woo! 
 
'
'
 
shorts- Urban outfitters ♦ bluse- zara ♦ jacket- vintage ♦ glasses- Lindex ♦ errings- Ur&penn ♦ Shose- Stradivarius 
 
xx
 
Sofija 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0