Δ Simple but effective Δ

'
DEAR FASHION 
 
Jag måste bara tipsa om ett bra köp jag gjorde nyligen. Gick in och kollade på Kenzas märke Ivyrevel för ca en vecka sen. Jag måste tyvärr säga att jag trodde att kläderna skulle vara mer, dom var ganska tåkiga och man har sätt allt förut. Men den var ändå två plagg som föll mig i smaken, jag älskade den svarta jumpsuiten med öppen rygg, så jag beställde hem den men så kunde jag inte motstå att också beställa den svart klänningen med ännu finare rygg!

Kläningen har jag inte haft på mig än, men jumpsuiten ha jag levt i dom tre senaste dagarna! Hade den på mig till vardags med en väst, sen hade jag på mig den på kryssningen när vi var på klubben och så hade jag på mig den till stranden för nån dag sen! 
 
Måste säga att det är jävligt nice att hitta plagg som man kan ha till olika tillfällen, så värt! 
 
 
'
'
 
xx
 
Sofija 

Kommentarer
Postat av: Therese Björkman

Hej tjejen, du har en jätte fin blogg så undrar ifall du inte skulle kunna tänka dig göra bloglovin byte? :) kram

2013-07-09 @ 16:29:56
URL: http://theresebjorkmans.blogg.se/
Postat av: Therese Björkman

Hej tjejen, du har en jätte fin blogg så undrar ifall du inte skulle kunna tänka dig göra bloglovin byte? :) kram

2013-07-09 @ 16:29:56
URL: http://theresebjorkmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0