♦ELLE♦

'
DEAR FASHION 
 
På den senaste tiden så har jag upptaderat så sjukt dåligt. Inte ok. Men jag har haft fullt upp och varit helt övertrött. Idag plåtade vi för svenska ELLE till nummret som kommer ut senare i år. Det var sjutk intressant eftersom vi plåtade på location och inte i studio. Vi plåtade vid en fin kyrka i närheten av hammarbyhöjden och vädret kunde inte varit bättre. Det var en väldigt itressant plåtning allt från att man har klättrat upp på tak, fått frågan av varenda människa som gå förbi om vi har loppmarkad, till att modellen fick drika ur en fontän, you name it men roligt har det varit. Jag hade dessutom plockat lite utav kläderna som vi plåtade, så det var rätt nice.  
 
Idag var det min sista dag så nu har jag äntilgen LEDIGT!! Fast jag har fortafarande massor jag måste hinna göra innan jag åker till Belgrade den 12:e juni, vilket btw kommer bli grymmt!
 
Kommer ju sakna Liselottan, så segt att vi inte kommer ses nu på ett tag eftersom hon åker till grekland och när hon kommer tilbaka så har jag åkt till Belgrade. 
 
Nu ska jag sova tills på fredag då jag måste gå upp för att åka på kryssning! 
 
Här kommer lite dåliga bilder från plåtningen, inte så säker om man få lägga upp dom men anyway! 
 
'
'
 
xx
 
Sofija 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

- tack ska du ha :)
Härliga bilder!

2013-07-04 @ 15:09:30
URL: http://nathalietegelstam.se
Postat av: Fatma

härligt :)

2013-07-06 @ 00:43:57
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0