BACK IN SWEDEN

DEAR FASHION
 
 
 
 
Jag kom hem inatt och har hunnit sova till ett, kollat in min brors lägenhet, hämtat ut min nya mobil, ringt till förskolan som jag börjar jobba på på måndag, beställt körkortspapper, käkat tacos och skypat med finaste kollegan Sofija.
 
Vädret här hemma är väl inte så mycket att kommentera, molning och kallt. Och för övrigt känns det rätt skit att vara hemma, förutom att jag ska få träffa Rita ikväll och även Olivia och Celina någon dag. 
 
Nu ska jag packa upp och städa mitt rum, ja tillbaka till tråkigheterna, helst av allt vill jag bara sätta mig på ett plan och åka tillbaka till Grekland.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Aristides Camino

Det var så trevlig och emotionellt att träffa er på tåget i söndags kväll.Ni är så vackra att man kan säga att ni är som en dikt av naturen.
Jag hoppas att vi kan träffas och fika en dag.
Hälsningar från Kristineberg.

2013-07-29 @ 12:54:59
Postat av: Aristides Camino

Hej Lisa och Sofia !!
En lax i biter med räkor ,röd lök,lite vitlök som låter man dra in 25 minuter i lime saft och serveras med kokt potatis och kallt vit vin eller öl. Den är en förrätt till sommaren som vi kan laga någon gång.
Hälsningar från Kristineberg.

2013-07-29 @ 13:19:44
Postat av: Aristides Camino

Hej Sofia och Lisa!
Jag skickar min # som är 0737428829 jag vill ha kontakt med är för att prata och göra en projekt om mat och mode.

2013-07-29 @ 13:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0