↓ Summering ↓

'
Nu har det gått ett tag sen jag bloggade sist. Kom hem från London i måndags, sedan dess så har jag träffat vännerna. Jag och Lisa tog självklart våran standard fika på cafetönt 60 ,as lisa would say it! 
 
På tisdag börjar vi skolan känns som att jag inte har gått i skolan på årtal haha, men den här sommaren har jag hunnit med mycket. I början av sommaren så jobbade jag hos stylisten Naomi Itkes i lite mer än en månad. Ångrar inte ett dugg att jag har hjälpt till när jag haft sommarlov, fick lära mig massor ,och att vara med på alla plåtningar är superkul.
 
Den 11 juli åkte jag till Belgrade. Där spenderade jag mina dagar med vackra Kristina. Den 19juli åkte vi även till Montenegro, Budva i en vecka för sol, fest och bad semester. Sen vart det tillbaka till Serbien i tre dagar efter det åkte vi hem till Sverige.  Där passade jag på att träffa vännerna, långa härliga fikor med mycket snack. 
 
Efter det så var det dags för London i 10 dagar med bästa Celina. Hade hur kul som helst. 
Jag mer än supernöjd över mitt sommarlov. Definitivt en sommar som jag kommer minnas resten av livet. Full med fina platser, roliga historier ,helt enkelt minnen för livet. 
 
Nu ser jag fram emot att börja skolan, ha rutiner, täffa tjejerna varje dag och ha standardfikor efter skolan. Sammt har jag Fashion week att se fram emot där jag och Lisa ska vara med och hjälpa till! :) 
 
Nu kan jag även droppa att jag och Lisa ska göra fler plåtningar ihop i höst, så bloggen blir mer intressant! 
Varken jag eller Lisa vill vara typiska bloggtjejer som bara vill synas. Vi startade den här bloggen för att kunna vara kreativa och ha nått att kolla tillbaka på när vi blir äldre. Tack vare den här bloggen så har jag inte snålat med bilder i sommar, vilket har gjort att jag har många fina bilder från sommaren 2013 som jag kommer ha för evigt. 
 
Här är lite utav bilderna som jag och Lisa har gjort tillsammans ↓
 
 
'
'
'
 
xx
Sofija 
 

Kommentarer
Postat av: Silvia

Jättefin blogg tjejen. Kolla gärna in på min med :)

2013-08-19 @ 19:26:51
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS
Postat av: Monika

Fantastic photos! :)

2013-08-22 @ 00:53:16
URL: http://fashionbelovely.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0