IT´S BEEN A WHILE

 
DEARFASHION, 
 
Jag och Lisa är så jävla kassa! Sämsta uppdateringen någonsin!! Men nu är vi igång igen. Vi ska verkligen börja ta bloggen på allvar från och med nu. Nu var det ett tag sen jag skrev ett inlägg , det har till och med hunnit blivit ett nytt år!
 
Nu är alltså 2013 över. Det har varigt de bästa året någonsin för mig,  kommer bli jävligt svårt att toppa det året. Hade världens bästa sommar. Åkte första gången utomlands utan vuxna, jag och Kristina åkte till Montenegro i slutet av juli. I Augusti åkte jag och Celina till London i tio dagar och avslutade året i Berlin med Lisa. Har utveckas så hilma mycket som person. Inom "stylist yrket" är det obeskrivligt hur mycket jag har utvecklas. Har hunnit med så himla mycket bl.a två modeveckor, två NK kampanjer, plåtade ELLE Sverige och fick med mitt namn i tidningen. Samt massa andra kampanjer, plåtningar,visningar och events har jag hunnit med. I höstas kände jag för att testa på något nytt så tog mig i kragen och mailde Idol stylisten Gorjan och fick praktikplats där under hela hösten. Om man sak sätta ett ord på hur 2013 har varit så skulle det vara ordet lärorikt! Nu låter det som att jag skryter, jag är bara så himla tacksam för det här året! 
 
Nu 2014 ska jag ta ännu mer chanser och satsa ännu mer på allt, resa, skolan, bloggen och viktigast karriären! Jag ska fan se till att klara allt!
 
 
( bilder från idag ) 
 
 
 
POLO - LINDEX // KAPPA - H&M // JEANS - MONKI // VÄSKA - URBAN OUTFITTERS // SKOR - H&M = BUDGET!
 
 xx
Sofija 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0