HOME SWEET HOME

DEAR FASHION. 
Nu är vi hemma, jag och Sofija skäms så för den kassa uppdateringen. Eftersom att vi var helt säkra på att vi skulle ha wifi i lägenheten så sa vi till alla att följa oss på bloggen. Men nej, det wifi vi hade, vägrade ansluta till Mac Books. Men vi har fotat och levt livet så jag garanterar er uppdatering nu när vi är hemma. 
Berlin var fett och våran lägenhet var fetare. Vi gjorde allt och ingenting på dagarna och gick ut på kvällarna. Så nu har vi sett Berlin, ingenstans vi vill åka igen på vintern eftersom att det var svinkallt och invånarna var jättedeppiga. Shoppingen vill jag inte ens gå in på, värsta jag sett, visst fanns det feta gallerior men inte en enda butik man ville gå in på. Sen på gotorna fanns det, H&M, Vero Moda, GinaT, Jack and Jones, Cos, osv. Precis som om vi vore i stokholm. Folket var som sagt jättetråkiga, och fult klädda. Men jag och Sofija rockade staden med våra pälsar, klackar och hattar. för mycket för tyskarna, de pallade inte riktigt trycket, vi blev bitch-blickade varje dag och folk gjorde konsiga miner åt oss. Love.
Men uteserveringarna och ölen, måste vi bara älska. Samt alla feta byggnader i berlin, vart vi än gick var det feta kyrkor, slott eller andra helt fantastiska hus. Lite blandade känslor kring denna stad faktiskt. Något som är säkert är att vi aldrig kommer vilja se ett enda nudelpaket igen på några månader. Usch, frukost, lunch, middag.
 
 
 
xx. Lisa och Sofija.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0