HELT SLUT

DEAR FASHION, 
 
Herre jävlar, denna vecka!! Och den är inte slut än, imorgon plåtas Say Lou Lou för ELLE.
Vi har hunnit med mycket, i mångads gick jag och Lisa runt med alla kläder från nk kampanjen som skulle tillbaka till butikerna som tog hela dagen. Men vi lyckades klämma in att gå på J.lindeberg på kvällen. Kläderna var sjukt snygga, sexiga, rockiga och stylingen var fantastisk! Vi har bilder från visningen som kommer upp i ett annat inlägg. 
 
I tisdags var det Cheap monday från morgon till kväll. Allt gick smidigt och visningen var fantastisk. Idag är jag ledig! Fan vad jag behöver det, har inte haft en ledig dag på två veckor! Lisa jobbade på Altewai under dagen.  Ikväll skulle vi ha gått på Tigers visning men efersom jag var trött och pallade inte en sekund till att stressa och hålla på att fixa mig, så sket det sig. Trots att det var sista visningen på modeveckan så orkar jag verkligen inte, känner att jag kommer falla ihop snart, måste tänka mer på min hälsa. Att sova 3-4 timmar per natt en vecka i sträck börjar ta på mig. Ikväll blir det att lägga sig tidigt för imorgon blir en lååång dag! 
 
                                                            
xx
Sofija
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0