Fördröjer tiden

'
DEAR FASHION, 
 
Just nu befinner jag mig på vårat kontor! Skulle till Cheap Mondays kontor halv ett men det blev uppskjutet med en timme, gick och köpte kaffe sen gick jag till kontoret för att fördröja tiden. 
 
Igår var jag ledig. Passade på att träffa vännerna! Jag och Lisa skulle egentligen ha plåtat för ett skolprojekt men det blev inte av.
 
I fredags som Lisa skrev jobbade vi hela dagen på ELLE galan. Lite halv seg dag men blev glatt överraskad när Naomi Itkes ( som jag jobbar för ) fick priset för årets stylist. Hon förtjänar det verkligen! Så sjukt duktig och jag blir mer och mer inspirerad för varje dag jag är med! 
 


Här stylas det för fullt inför NK kampanj!
 
xx
Sofija 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0