One more job to do....

'
DEAR FASHION,
Nu har jag varit väldigt off i bloggandet, men som tur har Lisa hållt igång bloggen! 
Den här veckan har vi lov och jag har haft fullt upp med att försöka se mina vänner, plugg samt bokat semester. 

Just nu sitter jag på tåget och ska möta Lisa, sen beger vi oss till våran praktik. Vi ska bara förbi Acnes kontor lite snabbt sen är vi lediga. Resten utav dagen kommespenderas med långa promenader runt stan, fika och så kommer vi knäppa lite bilder till bloggen. Senare ikväll ska jag till Kristina för att hyra en lägenhet i den vackra BARCELONA (!!!) som vi ska besöka i slutet av Maj. 

Slänger in en mobilkamera bild som Ruth tog i måndags.

XX
Sofija 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0