IDOL TAGG

 
 
 
DEAR FASHION.
 
Livet rullar på och skolan där efter. Jag personligen ligger redan efter vilket jag ska ta igen imorgon, så mycket som möjligt.
Just för tillfället tittar jag på Idol, är sååå taggad inför fredags finalerna. Har alltid älskat Idol och det var något inom mig som bara släpptes lös när jag såg att det skulle börja igen. Och med det sagt kan jag även droppa att vi stylister på skolan ska få sminka och fixa hår på idolerna när fredagsfinalerna drar igång. Tagg. Dock är det ingenting jämfört med vad Sofija har fått för praktik i höst. Men det får hon personligen återkomma med. 
 
 
xx
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv. Ska du säga, så himla söt!!! =) och tack detsamma. Ska du hitta på något extra kul denna vecka? :) kram!

2013-09-11 @ 09:06:42
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Postat av: tess

Så fin !:)

2013-09-11 @ 15:57:31
URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0