ONSDAG

DEAR FASHION,
Sitter nu på tåget efter en hård arbetsdag. Började runt tio på kontoret, det kan man kalla sovmorgon! När jag kom dit så var idolerna precis klara med fittingen. Dom var där ända från åtta på morgonen, rätt skönt för mig som fick komma senare.
Började med att gå lite returer, blev sedan bjuden på en mysig lunch. Runt fyra så packade jag och Gorjan ihop allt och begav oss till studion för en plåtning. Det var sjukt kul och lärorikt! Nu har jag ju bara varit med när Gorjan stylat idol och en visning. Det är alltid kul att se hur en annan stylist arbetar, jämfört med dom man tidigare arbetat med. Kul som sagt och det blev jävligt snyggt!
Nu längtar jag efter att komma hem, får ont i magen av att tänka på att jag ska upp tidigt imorgon för att ta mig till skolan och ännu värre med att man slutar runt 5!

xx
Sofija


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0