WATER

'
DEAR FASHION.
 
Igår träffades jag och Sofija på Café 60 och satt på deras uteservering, när vi druckigt islatte och planerat framtidsdrömmar fram till klockan 12, så tog vi en tripp runt i stan och plåtade lite. Där efter tog vi tåget mot Hässelby och åkte hem till mig. Väl hemma hos mig började vi sminka oss på nytt och började styla looks tills klockan 3. Då tog vi min kamera och gick några varv runt mitt hus, Sofija agerade modell och jag, Lisa, lekte fotograf. Det ni ser nedan är ett smakprov, slutresultatet kommer nog imorgon.
 
När vi gått och lagt oss vid sex, sov vi fram till två, halvt levande tog vi oss upp ur sängen och Sofija stack hem några timmar efter.
 
Nu har jag käkat grillat, taggat till lite inför Kreta på Torsdag och druckigt en hel del kaffe. Ikväll träffar jag nog Tivo. •
 
 
 
 
Lisa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0