SOL VIND OCH VATTEN

DEAR FASHION.
 
Här ligger jag nyvaken med morgonface och käkar frukt. Snart ska jag vända klacken mot baksidan och dricka lemonad och ligga i solen mest hela dagen. Kanske ta ett dopp i poolen. Och sola lite till, ja denna dag är ganska ok, helt enkelt. Kanske kan jag klämma in en tanke lite då och då på Sofija som sliter röven av sig på kontoret och kämpar med att överleva dagen.
 
Hon ringde mig igår när jag satt i badet och var så jävla irriterad på stylist branchen. "Vad fan är det vi håller på med Lisa", säger hon till mig som sitter i badet och har det hur nice som helst liksom. Hon var extremt upprörd över att man tas oseriös bara för att man är yngre, att det finns massor med förutfattade meningar av oss och att vi inte är kapabla att göra vissa saker. Även fast det faktiskt är tvärt om, att det är vi yngre de ska ta vara på och satsa på oss och vara glada över att vi är så motiverade i sådan ung older. Det var även mycket mycket mer hon gojjade om, men det får hon ta i  ett separat inlägg senare om hon känner för det. •
 
 
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0