POOL HÄNG

 
 
 
 
Sitter för tillfället vid poolen och lyssnar på lite poddar. Livet leker lite.
 
Igårkväll fick jag värsta suget efter en Sofija/Lisa-fika, saknar ju min Bjurtan. Men jag måste hålla mig nästan en månad tills jag får träffa min bästa väninna. Hoppas du har det fint!!! 
 
Det blir rätt lite skriv-inlägg från min sida med det blir bara inte så. Det händer som sagt inte så mycket mer än att vi solar, äter, badar, äter osv. Dock gick min systemkamera sönder här om dagen, då det var en norsk jävla unge som sprang in i min arm så kameran flög nån meter och landade på objektivet. Vilket är så jävla irriterande, då det är en vecka kvar av semestern, men jag ska försöka ta bra bilder ändå...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0