LATE CHRISTMAS WISHES!

 
 
DEAR FASHION, 
Halloj! Hoppas ni har haft en fin jul! Själv har jag haft en väldigt lugn och mysig jul.
Eftersom min släkt inte bor i sverige firar jag jul bara med mamma, pappa och lilla syster. 
Så för mig spenderades dagen i julig pyamas, osminkad och mitt hår ska jag inte ens gå in på haha. 
God mat, julfilmer, julmusik, familjemys och pressenter beskriver dagen väl.
Blev inte så mycket packet att öppna för mig, men världens bästa julkapp har jag fått! Vilket är att åka till Berlin.
 Fick också pengar, turistbok om Berlin och en halsduk för mamma tjatar om att det kommer bli kallt.
Så nu ni är jag fullt redo inför Berlin!!!
 
 
xx
 
Sofija
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0