PREP. DAG 1

DEAR FASHION.
 
IDAG var jag och Sofija på kontoret och packade alla miljontals kläder, hattar, skor, väskor, smycken, strumpor, you name it, efter ett NK jobb. Och något som jag fortfarande inte kan släppa från näthinnan är de där 50 sjalarna för 4000 styck. Hur kan en liten tygbit vara värd så mycket pengar? Det gör ont i hjärtat när jag tänker vilka snygga jackor, skor eller klännigar det finns för bara hälften av priset och dessutom med mer än dubbelt så mycket mer tyg. Sådant kan göra mig frustrerad, och sänka min syn på mode.
NOG om det. Imorgon skall allt från idag budas och sedan är det förberedelser inför modeveckan, dvs. Cheap Monday på tisdag.
Imorgon kväll ska vi även försöka unna oss en J. Lindebergs visning. Så kameran och ett par klackar slinker nog ned i väskan inför imorgon.
 
xx. Lisa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0