IN THIS CRAZY WORLD AGAIN

'
DEAR FASHION, 
 

Nu är kalabaliken tillbaka i min vardag, stressiga dagar, tusen saker att komma ihåg, kläder i ton. Nu är jag tillbaka på min praktik. Var där i Tisdags, idag och så ska jag dit i morgon.

  Just nu håller vi på med ännu en NK kampanj, Cheap Monday visning under Modeveckan och ett jobb för ELLE. På fredag ska jag och Lisa assa på Elle galan, på lördag ska vi förhoppningsvis ha en plåtning som vi länge har planerat, som också blir ett skolprojekt. På söndag befinner jag mig på CM kontor för att hjälpa till med stylingen inför visningen. 

 

 Idag var Lisa med mig på kontoret. Eftersom ett av mina ansvar är kontoret, så möblerade jag och Lisa om, för att det skulle se bättre ut och för att få mer utrymme. Borrade loss hyllor, flyttade på metall hyllor. Släpade på bord, stolar, lampor, mattor, tidningar i ton för att nämna fåtal föremål. Sorterade också allt som går att sortera medan vi tog emot massa returer, skrev ut inspirations bilder och gjorde en inspirations vägg.  

Känner oss väldigt nöjda över dagens insats!

 

Nu ska jag hoppa, dyka, störta eller nått ner i min säng för jag är förfan obeskrivligt trött. 

 
 
xx
Sofija 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0