ELLE GALAN 2014

DEARFASHION,
 
Igår var det Elle gala, Sofija och jag assade Johanna Andersson som stylade nomineringsvisningarna, Whyred, Dagmar och Altewaisaome. Ganska lugn, men lång dag, kul var det! Vi stack väl runt halv elva.
Jävligt kul att se alla glamma upp sig till tänderna och man kände sig ju allmänt fab i sin H&M outfit runt alla galaklänningar och smokings. 
Måste bara nämna Robert Rydbergs visning också, oj. Jag visste bokstavligen inte var jag skulle ta vägen, inspirationen bara flödade. Jag stod med handsvett och visste inte om jag skulle stå, springa, sitta eller skrika. Vita tyger, stökigt hår och vackra blombuketter och blommor överallt, i väskor, på kläderna, i håret och i händerna. Älska.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0