MOOD & GYMNASIEMÄSSAN

 
 
 
DEAR FASHION. Så här såg det ut när vi stylade sport-visningen för MOOD igår kväll. Sofija och jag möttes upp direkt efter praktiken och begav oss mot MOOD. Väl där fick vi ett rum där vi lämnade våra grejer och sedan var det bara att sätta igång att plocka kläder. 10 outfits skulle plockas och stylas, samt 25 par skor i rätt storlekar.
När vi väl plockat alla kläder, tog vi fram penna och block och sedan lät vi våra kreativa hjärnor gå lös med hjälp av en påse chips och lite vatten ur champange glas. När vi var klara vid halv elva, fick vi leta upp vakten och sedan vid 11 gick vi ur Gallerian sist av alla. 
Då var det raka vägen hem till Sofija och dags för sängen. För sedan nästa morgon, imorse, skulle vi vara i Älvsjö för gymnasiemässan. Där hade vi "visning", om man ens kan kalla det för det. Men vi fick grymma bilder på våran modell, Thea, Sofijas lillasyster och kläderna jag la upp en sneak peak på igår.
Direkt efter mässan, eller när vi var klara, vid 1 köpte vi mat och begav oss till MOOD igen, där väntade en del av modellerna och då var det dags att börja fitingen. Senare vid 6 började visningen och efter många spring fram och tillbaka för byte av storlekar på olika herrjeans, blev det lyckat. Tack gode gud för det! Bilder från både gymnasie mässan och visningen kommer imorgon!
Imorgon är Sofija på Idol och jag skulle egentligen på en plåting med Rebecca, min praktik, men den är flyttad till måndag. Men efter skolan ska jag till en visning på en nyöppnad klubb där jag ska fixa hår. Hörs.
 
xx.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0