Ande once we gone...

 
 
 
 
 
 
DEARFASHION,
Kom hem från Lisa för några timmar sen, där vi sov efter att ha varit på idol. Igår var det fotbollsmatch vilket betyder att idol sändes en timme tidigare, då fick vi vara i studion extra tidigt. Började med att packa upp alla kläder som vi hade med oss, sen började jag stryka kläderna, efter det var det lite småsaker som skulle fixas bla Kevins byxor som skulle slitas, fick sitta med ett rivjärn ett tag och försöka få till det, gick smått åt helvete men det fick duga. Under sändingen fick jag hjälpa idolerna att få på sig outfit nr två och rolla kläderna samt se till att allt sitter bra innan scendags.
 
Produktionen hade lagt fram massa chips och godis mellan uppbehållet, så där satt vi allihopa och åt medans vi kollade på matchen. Den var sjukt tråkig så jag gick till Lisa, Celina och Sofie, som också jobbade på idol igår, dom sminkade i vipen, så jag sprang dit så fort det inte fanns nått att göra och fick sminket fixat =) . Runt tolvtiden var jag klar, Lisa och Celina var söta och väntade på mig när dom slutade tidigare, sen gick vi hem till Lisa och somnade på en gång, trötta tjejer. 
 
Imorgon är det äntligen en ledig dag, då ska man passa på att plugga! 
 
                  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0