LOOKING FOWARD

 
DEAR FASHION, 
nu var det ett tag sen man bloggade. 
Idag har jag varit ledig eftersom det är praktikdag
och min praktik drar inte igång förens nästa vecka. 
Den här hösten ska jag hjälpa till med att styla idolerna inför idol 2013.
Ska bli sjukt kul! Innan dess så har jag hjälpt till på bl.a
modeplåtningar för olika modetidningar samt kampanjer.
Tycker det ska bli spännande att jobba med artister instället 
för modeller. Nu ska man ju få fram någons personliga stil,
för arister är det ju jätteviktigt med en egen och igenkännande stil. 
Så minst två gånger i veckan har jag gått med på att hjälpa till ända fram till december. 
Ser fram emot det!! Fun fun! 
xx
Sofija
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0