IDOL STYLING

 
DEAR FASHION,
Nu har bloggen vart under is ett tag, det är helt enkelt för att vi har haft mycket för oss.
För några inlägg sedan så nämde jag att jag skulle börja praktiser på Idol hos kostym och styling.
I fredags var det min första dag. Då fick jag träffa dom supertrevliga idolerna, gå ingenom lite saker som kan vara bra att veta.
Sedan satte jag igång med att stryka alla kläderna. Fick kolla på när dom repade och även under själva sändningen, där jag fick spring och rolla kläderna mellan reklam pauserna. Sen var jag där i lördags för idolerna skulle ha en pressplåtning, dom blev stylade och makade sen så plåtades dom. 
Igår åkte jag in till kontoret som ligger på Kungsholmen, där idolerna stylades inför fredag. 
Imorgon är det dags för den första fredagsfinalen ska bli så kul, men hinner inte vara kvart ända tills pogramet slutar för ska åka med Lisa och Celina till Lisas landställe. 
 Nu vet ni lite vad som försegår hos mig!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

shit vilken rolig praktik! :)

2013-09-28 @ 13:45:52
URL: http://fridahagstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0