BLIXTARNAS SKEN

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
DEAR FASHION. 
Här kommer lite bilder, tagna för ett par hundra år sedan, känns det som. Alldeles för länge sedan, får nästan lite ångest över att tänka på den tiden, hur vilsen man faktiskt var i sin kropp och själ. Vill bara ge mitt dåvarande jag ett självförtroende och en helt ok frilla.
Därför väljer jag att dela med mig av dessa foton på Olivia, som är fin vilket århundrande som helst, och på massor av natur. Vilket gav mig ett ton inspiration.
Naturen tillhör dessutom Kopparergs fina skogar, vilket var anledningen till att jag hittade dessa bilder. Då jag ska få ta med Sofija och Celina dit imorgon, till mitt landställe och även hem till min Mormor o Co.
Och som ni givetvis ser på bilderna är det satans fint där, vilket förmodligen leder till lite plåtningar med feta locations. Stay tuned.
 
 
 
xx
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0