PLANS

'
DEAR FASHION,

Nu var det ett tag sen vi bloggade, sjukt segt! För min del har jag inte kunnat eftersom min dator har blivit stulen.

Sitter för tillfället på pendeln och är på väg hem efter en lång dag i Mood Gallerian. Jag, Lisa och några andra från vår klass ska styla en modevisning som ska hållas där på torsdag. Hela dagen spenderades med att springa runt till alla butiker i gallerian och låna kläder, sedan skulle jag styla 5 looks till visningen. Fick till slut ihop mina looks till så är rätt så nöjd!

Nu har jag ännu en rolig vecka framför mig! På onsdag ska jag hjälpa till med att välja kläder till idolerna inför fredagen som vanligt ,och torsdag är visningen då ska vi vara där på morgonen och fixa. Kom på att jag även fyller år på onsdag! Woho!
På fredag spenderar jag hela morgonen, dagen och kvällen i studion i Spånga inför live sändning av idol. Det blir femte veckan jag är med, så himla fort det går!! Imorgon är det dock skola inte lika taggad inför det. Men hoppas ni också har en spännande vecka framför er! :)

XX
Sofija

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0