SIMPLE

 
 
 
 
 
 
Jacka, ZARA // Lång blus, vintage // linne, Gina Tricot // Byxor, H&M // Skor & Väska ZARA 
 
DEAR FASHION, 
Idag blev det  snabba oufitbilder. Vi slutade skolan runt 11, men jag och Lisa åkte till Biltema och köpte sprayfärg sen åkte vi tillbaka till stylistsalen och gjorde klart våran outfit inför visningen på Torsdag. Allt vart klart runt fyra sen så mötte jag upp Kristina i stan, blev thai-middag och fika.  
 
Imorgon är det praktik sen ska jag och Lisa till Mood och sätta ihop tio herr outfits. Jag lovar att vi kommer ta mer bilder medans vi jobbar samt på fritiden, blir ju mer intressant. Men oftast är det så himla stressigt när man jobbar och då är det sista man tänker på att fota till bloggen. Men dom två visningarna vi ska ha på Torsdag kan jag lova er bilder från! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0