785

DEARFASHION.
 
Nu är jag hemma från ytterligare en skoldag, känns lite så, ytterligare, dessa skoldagar tar fan aldrig slut.
Dagen började med ett migränanfall. Som hade hållt på hela natten, så mamma sjukanmälde mig och tryckte i mig lite ipren. Sedan kämpade jag mig upp till stylist lektionen vid halv två. Efter skolan hade jag mysfika med Maja, Celina och Sofija.
På stylistlektionen fick vi reda på att jag och Sofija jag styla en visning i MOOD gallerian, denna gång är det en sportvisning. Med kläder från butiken Lorna Jane, sedan ska vi addera lite smycken, glasögon, klockor, hörlurar osv. från de andra butikerna i MOOD. Det ska faktiskt bli jätteintressant att testa på sportmode. Så det är fiting på modellerna på måndag och visningen sker på torstag runt 18! Funfun.
På torsdagen är det gymnasiemässan också för vår del och visning även där runt 11.
 
Imorgon blir det idol för mig efter skolan och sedan är det sleepover med Sofija.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0