WORK FOR IT

'
DEAR FASHION

Just nu sitter jag på gården utanför vårt kontor och tar en paus. Dom senaste dagarna har jag inte skrivit nått inlägg, för att jag har haft så otroligt mycket att göra! Jag har varit på kontoret varje jag, det är nämligen många produktioner som görs nu! I helgen så ska vi plåta BON Magazine vilket ska bli kul. Hittills har vi plåtat mycket kommersiellt så som NK kampanj, Cheap Monday m.m. Så ser fram emot att plåta BON. Jag har jobbat jätte sent hela den är veckan. Var på kontoret 8 på morgonen för nån dag sen och kom hem 1 på natten. Det är så det kan se ut ibland. Så är verkligen helt slut och är desperat efter sommarlov. Men den fjärde juli är min sista dag och sen så börjar massa kuul!!

xx
Sofija


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0