Midsummer in a basement, typ.

'

DEAR FASHION

Just nu sitter jag på tåget. Har varit på kontoret (som inprincip är en källare) från nio imorse, lite segt nu när det är midsommar. Väntade på att bud skulle komma under förmiddagen men det kom inga alls, så fick gå hem!
Läste precis Lisas kloka ord i senaste inlägget. När hon nämnde Tiger visningen i höstas där vi var påklädare (dom som hjälper modellen att sätta på sig kläder mellan ombytena) så slog det mig att det var ju inte ens ett år sen. Känns som att jag har utvecklas så otroligt mycket och lärt så sjukt mycket inom stylist branschen, samtidigt som vi har så mycket mer att lära oss. Det som är kul med den här bloggen är att ni kan följa våran utveckling. Kan tänka mig om ett år när vi läser de inläggen vi skriver idag då kommer vi inse hur mycket vi har utvecklas och hur töntiga vi var som trodde vi visste mycket.
Vad mer? Att söka till stylist linjen var annars en självklarhet för mig i grundskolan. Jag älskade att vara kreativ och kläder var ett sätt att uttrycka mig eftersom jag var väldigt blyg som liten.
Nu börjar min tågresa ta slut, men superkul nu när vi har kommit igång med bloggen!

Glad midsommar!

xx 

Sofija 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0