I HUVUDET PÅ LISA

DEAR FASHION.
 
Här sitter jag på tunnelbanan påväg till Värmdö för att färga håret hos fina Maja. I hopp om att bli blond på riktigt. Dock har jag precis börjat gilla den gula tonen. Men jag vill ju faktiskt bli askblond...
 
Det slog mig precis hur gay spanska är, det sitter ett spanskt sällskap bredvid mig och är så fruktanvärt roliga. Man förstår inte ett skit, men de verkar så glada och uppspelta av någon jävligt rolig anledning. Så jag kan inte låta bli att le åt deras över tydliga rörelser och kroppsspråk. 
 
Jag har förresten kommit på världens idé, eftersom att jag hela tiden tänkt att jag inte kommer ha råd med en bil när jag fyller 18 så har jag inte heller känt någon stress över att skaffa körkort. Men jag kikade in på blocket nyss och jag hittade en liten Volvo för 5000, vilket är en stor rebell för mig. Då jag alltid har varit fett bilmärkesgalen. Hursomhelst denna bil är jätteliten dessutom då den inte bränner så mycket bensin. Jag ska spraya denna gråa volvo till lacksvart och sedan spraya dit Chanel loggan  på huven och kanske på sidorna. Fett va? Classy •
 
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0