A SWEDISH LOVE STORY

'
'
'
 
'
'
'
'
'
'
 
DEAR FASHION.
 
Detta är fint om något, hela min gårdag spenderades framför datorn och med massor av gamla gamla rullar. En kärlekshistoria eller A swedish love story måste nog vara något av de finaste filmerna som skapats. Svindålig handling dock, men detta kärlekspar ovan är bäst. Och att filmen utspelar sig i mitt Stockholm under 60 talet. LOVE. Blir så inspirerad av det årtalet, då varenda en hade ruskigt snygga frisyrer, några storlekar förstora skinnjackor, utsvängda jeans och körde feta hojar. Åh, vad jag önskar att jag var ungdom under 60-70 talet, allt var så fint och oberört. Och pär, om det finns någon form av kopia av honom i dagens samhälle, paxar jag honom. Vill också ha en svinsnygg ung man, med bruna lockar och sliten skinnpaj, att köra hoj och röka med.
 
Lisa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0