THE FINEST IN BELGRADE

'
Vi kom precis från en av stadens finaste resturang. Vi tog en frukt tallrik, glass och martinis. Måste säga att jag aldrig har sett nån finare toalett i mitt liv, med campange, tandborstar, tuggummi, handkräm , you name it.
Innan des åt vi på en italiensk resturang i stan där vi planerade vart vi skulle fota men det var så varmt att jag hade svårt att andas. Vi gick in i lyxbutiker bara för att svalka oss medans vi låtsades titta på kläderna. Hela dagen var väldigt stressigt, fick panik utav värmen, försökte hitta en taxi medan vi blev omringade utav fotbolls huliganer.
Men Just nu befinner vi oss i vårt svalkande standard cafe utanför lägenheten. Så nu mår jag bra igen. 
Imårgon kl 9 så beger vi oss till flygpatsen för att flyga till party staden Budva i Montenegro vilket kommer bli gryymt! 
 
 
 
'
'
'
'
'
'
'
'
'
 
xx 
 
Sofija

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0