OLD SCHOOL

'
'
'
'
'
'
 
Igår så var jag och Kristina i den serbiska "gamla stan", vi gick typ en mil kändes det som för att komma högst upp på fortet, där det fanns en bar med utsikt över hela Belgrad. Så där spenderade vi resten utav kvällen. Var så irriterad att jag inte tog med kameran, men vi ska tillbaka dit idag och kameran är packad och ska med! 
 
Tidigre igår åt vi på Vapiano som också är på ett högt tak med utsikt, Belgrade är så hilma fint och inspirerande älskar att komma hit. Men har dock inte fotat så mycket utav staden men hade tänkt att ta lite bilder idag. 
 
Bilderna ovan är tagna utanför vår lägenhet, dom utan bilen har jag tagit utanför min mammas gamla grundskola. 
 
Byxan och linnet är från ZARA, skorna från H&M och brillorna är från urban outfitters. 
 
xx
 
Sofija 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: nicolinda.blogg.se

Wow! Fierce. Jag älskar fotona. Är det du på fotona, Sofija? Jättevacker. Fin miljö också. Älskar bilen!

2013-07-20 @ 20:16:54
URL: http://nicolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0