Islatte • swedish summer

'
DEAR FASHION 
 
Just nu befinner jag mig i Vaxholm med familjen. Sitter i ett cafe med syrran.
Jag måste bara få ut min frustration över att det aldrig finns islatte att köpa på cafer! Vad är det för grej?
Och när man väl beställer en islatte så får man den ljumen med 3 isbitar i. Så nu sitter jag här i solen och driker varm kaffe och svettas medan min smartare syster beställde en slush. 
Annars då, känner mig så jävla stolt att jag faktiskt badade. Jag badar aldrig i sverige, när jag är utomlands så går jag typ aldrig ut ur vattnet eftersom jag hatar att sola. Det är så himla tråkigt även om jag lyssnar på musik. Det slutar med att jag solar i fem minuter sen känner jag mig rastlös och måste hitta på nått annat.
 
Jag måste be om ursäkt över dålig uppdatering från min sida igen, nu ska jag verkligen skärpa mig! 
Igår kom jag hem från en tokig kryssning. Min kompis Ankan flyllde år och vi bästämmde oss för att kryssa. Vi åkte till Åbo med Tallink silja Galaxy och det var najs! Vi var fem stycken som delade en hytt, kan ni gissa hur stökigt det blev? 
Met det var finnt väder och vi fick med oss roliga minnen! 
Tyvärr så orkade inte jag släpa runt systemen hela tiden så det vart inte så många blider, lägger upp nån bild i ett annat inlägg sen!
 
Tänker på hur jävla nice Lisa har det i Greklad, men snart är det min tur. På torsdag så smäller det, då börjar min sommar på riktigt! Woooo! 
 
 
'
'
'
 
xx
 
Sofija 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A G N E S

sv: åh gud vad glad jag bli, tack ! allt bra? <3

2013-07-07 @ 20:52:31
URL: http://agneshagelberg.blogg.se
Postat av: Linnea

Svar, tack så jätte mycket!
Kram!

2013-07-08 @ 16:49:25
URL: http://erne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0