"det ligger i pappas väska"

 
 
DEAR FASHION.
'
 
Här borta är livet rätt fett, man går upp, äter, badar, solar, sover, badar, solar, äter. Och inte så mycket mer än så. Där hemma verkar det inte så hända så mycket från Sofija, att kryssa kan väl inte ta upp så mycket tid.... 
 
Vi anlände under torsdags natten och en väska kort. Pappas småttochgått väska, där alla lagt ner saker som inte fått plats i sina egna väskor. Vi har ingen som helst aning om när vi kommer få den eller vart den överhvudtaget ens är! Hela familjen kommer hela tiden med frågor som "vart fan är mina skor?" och lägger sedan till sekundern efter "Juste, pappas väska", bla, en hel den ansikts och hår produkter, hårspray, min plattång och mina nya platforms.    
 
Idag fick vi internet och kommer ha det den kommande veckan och förhoppningsvis veckan efter det också. Outfit bilder kommer jag nog inte lägga upp så ofta det får Sofija stå för.
 
Nu ska jag bada.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Lät som härliga dagar!
Men hoppas att väskan hittar rätt igen!

SV: Tackar, ja visst är hon söt, men nej det är inte mitt barn, jag bara fotade henne! :)

2013-07-06 @ 22:03:18
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: Mimmi Eriksson As Milae

sv: tack! :D hihi! ja detsamma!
kram

2013-07-07 @ 00:03:24
URL: http://milae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0