London Day 1

'
Just nu sitter jag och Celina på starbucks och käkar frukost. Igår så landade vi i London efter den västa flygresan jag någonsin har upplevt. Flög genom oväder med blixtar,  hela planet skakade. Men till slut kom vi fram, tog en taxi till London Victoria sen så tog vi tåget. Vi bor hos mina föräldrars vänner som bor en kvart från London med tåg. 
När vi kom dit så tog vi en kort paus sen så åkte vi in till London. Vi käkade på en resturang vid Picadilly. Sen så promerade vi runt till kl 10 på kvällen sen gick vi hem och la oss. Vi hade bara sovit 3 timmar eftersom vi var tvungna att vakna 4 på morgonen för att ta oss till Arlanda. Så vi var helt övertrötta gick runt och skrattade åt allt och alla, fick folk att skratta åt oss. Upplevede även en nära döden upplevelse när en fågel flög rakt in i mitt ansikte mitt på Trafalga Square. Celina lånade även mina platåskor som är tre storlekar förstora för henne så hon ramlade lite här och var. Men nu är vi utvilade och mätta så får väl se vad som väntar oss idag, men riktigt jävla kul ska vi ha det! 
 
'
'
'
'
 
xx
 
Sofija 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0