ROOKIES

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
DEAR FASHION.
 
Idag assade jag under visningen för årets Rookies, kulkul. Jag var påklädare och som jag beskrivit förut så är det dem personerna som hjälper modellerna bakom scenen att klä på sig rätt outfit i rätt ordning och utgång, även se till att inte kläderna blir fulla av smink och att frisyrerna inte förstörs. Idag hade jag två modeller med tre outfits var, dvs. sex outfits, hetsss.
Men jag älskar stressen, när alla modeller bara springer runt och allas allvarliga tillstånd, sjukt kul. Har börjat älska att vara påklädare, sjukt konstigt egentligen. Eftersom att det är något av det stressigaste ca. 3 minuterna ever. Men jag älskar att ha den pressen på mig själv, inget får gå fel.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0