CRAZY DAY

'
Igår började vi dagen med att gå på marknad i Camden Town. Blev dock lite besviken, trodde det skulle finnas mer vintage. Ca 90 procent utav marknaden bestod av t-shirts med tryck. 
Efter marknade så åt vi lunch sen så fortsatte vi strosa runt i London. 
 
Tycker synd om mina vänner, känner att jag har blivit en hemsk vän sen vi startade bloggen. Igår tvingade jag Celina hoppa in i en fontän och bli dyngsur bara för att få lite bilder till bloggen. 
 
Senare på dagen vart jag och Celina på sjukt flummigt humör. Bästämmde oss för att åka "karusell", sen så åkte vi runt i sådana cycklar med vagn bak som man sitter i (??). Klättrade upp på statyn i Trafalgar Square. Ja, men det hela resulterade i en lyckad dag. 
 
'
'
'
'
 
xx
 
Sofija 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Så superhärliga bilder! :)

Vad gör du i London? :)

SV: Åh men tack så mycket! :)

2013-08-13 @ 19:09:28
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0